Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


* State 15 weird things/ habits/ little known facts about yourself.
* The 10 people I tag are to then to follow my footsteps and write their own 15 weird things/habits and little known facts.

1. Suka memandu secara sopan

2. Suka main game

3. Suka dengar bunyian

4. Tak bese dipamper k

5. Boleh mencubit menggunakan jari kaki

6. Suka merasa (taste & touch)

7. Suke gajet

8. Suke kasut. Sangat.

9. Dulu suka bertumbuk. Sekarang budak baek

10. Ignorance is bliss

11. Suka kerja yang teratur...

12. ...walaupon tempat aku berkerja sangat besepah

13. Suka masak. Masak simple bodo je la seperti meggi kari berapi

14. Suka minom teh ais

15. Suka makan budak

Aku ditag Missy. Malas nak tag orang pulak

9 comments

  1. Dark @ng3L  

    merujuk

    1. Suka memandu secara sopan - yeah rite...aku suh badd elaborate lah gini

    4. Tak bese dipamper k - tp ko sgt soookkaaaa

    5. Boleh mencubit menggunakan jari kaki - saket la ngeng

    6. Suka merasa (taste & touch) - hoih!

    12. ...walaupon tempat aku berkerja sangat besepah - letey la mau kemas tiap kali datang...wawawawaw

    15. Suka makan budak - I wonder....

  2. arkhaios  

    1. tipu
    2. benar
    3. benar
    4. tipu
    5. [citation needed]
    6. benar [euh]
    7. benar
    8. benar [hobi artis-artis]
    9. [citation needed]
    10. [citation needed]
    11. tipu
    12. benar
    13. benar
    14. tipu
    15. tipu

  3. Radin Hairi  

    hmm...banyak benar tipu. ko ke aku yang buat tag ni? aku pulak konpius ngan diri sendiri...

  4. Dark @ng3L  

    woi!
    sape gf ko nie..aku ke babad..?
    tau aa share karekteristik angelina jolie..

    aku pang kang...
    wawawawaw

  5. RhyZe  

    wakakakaka... dila.. ingat kewl je trima statement tu.. ghupenyer jeles gak!! hehehehe... klaka laa dila neh.... alg dah lame tau diorang ni pasangan gay.. ooppss...

  6. Dark @ng3L  

    tau dh sebenarnye..

    *tetibe membayangkan sape top dan sapekah bottom...

  7. arkhaios  

    hahahaha..xsangka mndapat sambutan stetmen2 aku..wow..kagum..

  8. missaussie  

    cik diella, bukan top ke bottom, tapi konpem flexi. hihi.
    satu lagi, used to be gay, tapi skrg beliau adelah bi.
    kerana siapakah kalau bukan cik diella?
    hohoho.

  9. RhyZe  

    weng~~

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!