Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Cover album All hopes is gone

Yes, tak sabar aku nak dengar album nih. Harap-harap memuaskan nafsu halwa telingaku ini. Dah lama gersang tak disirami lagu-lagu hangguk kepala. Aku tau Emi pasti teringin download tp harapan pasti punah kerana saiz file die saja cecah 150MB. Ko balik sini je la baru copy wawawa. Tapi kalau kau nak gak, akan dipass link untuk dimuat turun. Layan plak video live dieorg, dah dekat 3 tahun dieorang tak perform secara live. Feel abeh. Dem. Kalau la tiket ke USA murah dah lama aku kaco Eti time cuti, suruh dia bawak aku jalan-jalan gi tengok konsert hehehe *Memo untuk Missy: Aku dah teman ko pegi PMI. Kalau dieorg dtg bandar singa, ko kene neman aku pulak emuahahahaha

2 comments

  1. Dark @ng3L  

    nk heret nengok konsert erk...leh jerk..ko meroyan ade aku kesah..meroyan la ko sengsorang...

    aku bosan aku wat sudoku leh?

  2. Radin Hairi  

    ...buleh la buleh

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!