Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Ini meja yang sudah dikemas

Hari ni aku terlajak tidur, maka arini aku tak pose...eh, tak sahur. Yang penting aku tak kerja. Cuti! Yeppa! Kemas-kemas meja merupakan aktiviti utama pagi tadi sambil layan lagu.

Tibe-tibe nak dengat lagu No Doubt. Aku pun search youtube lagu Bathwater. Lagu ni ditulis dalam 10 minit. The lyrics discuss overcoming insecurities about a relationship with adoration. The lyric "to wash in your old bathwater" means accepting a lover's faults.

Note to self: You just a sucka for swung notes.

2 comments

  1. Dark @ng3L  

    samekom...tuan punye blog nie pengsan ker ape erk..?

    tak happening sgt ke idop tuan punye blog nie..ke tuan punye blog nie bz..?

    bz wat per tue???

  2. Radin Hairi  

    dah hapdet pon

    huhuhu

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!