Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


1) What were you doing 5 years ago?

Belajar kat uitm. Bawak kancil KL drift silver wjm sambil menimbulkan rasa gerun penumpang-penumpang seperti, sab, iza, dayah dan ramai lg. Ada juga nyaris (aku rasa) muntah sebab hasil skill tarik hand brake aku hehehe

2) What were the 5 things on your to do list today?

1. Cuci kete
2. Wax kete
3. Vacuum kete
4. Shine interior kete
5. Berbuka makan mee kari Emuahahaha

3) What are 5 snacks that you enjoy?

1. Cucur ikan bilis
2. Cucur udang
3. Kopok ikan
4. Spicy seaweed strips
5. Pringles

4) What are 5 jobs you've had?

1. Construction worker
2. Barista
3. Driver percuma utk gadis-gadis uitm
4. Graphic designer
5. Tech Support

5) 5 People i want to tag?

1. Badd
2. Tym
3. Sab
4. Bajan
5. Zam

4 comments

  1. Dark @ng3L  

    suke aku nengok pekerjaan ko no 3 tue

  2. Radin Hairi  

    Skang jd drebar gadis taman sebelah hi-way wawawa

  3. Dark @ng3L  

    wah..turun pangkat ye...
    drpd drebar gadis-gadis...ke drebar gadis...

    bagus bagus..
    i liikkeeeeyyy...
    cop tertinggal satu...
    kite adalah bekar drebar jejaka metroseksual melawati

    wakakakakakka

  4. Anonymous  

    dem. tempias gak kat aku eh

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!