Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Aktiviti-aktiviti hari ini

• Pergi Uniasia. Claim insuran cermin pecah hari tu.
• Pergi Hong Leong, CIMB, Maybank, Affin Bank untuk update buku bank serta uruskan wang-wang yang sesungguhnya tak pernah mencukupi.
• Pergi Bank Islam, bayar yuran university Emi
• KWSP, check caruman pekerja.
• Ke KLCC untuk lunch makanan Barat dan Jepun bersama Si Ganas dan Dewi Kesesatan.
• Timbang berat badan aku dan Si Ganas. Aku menang semata-mata kerana 1kg.
• Menjadi drebar seketika ke MinDef untuk Dewi Kesesatan.
• Meneman adik pompuanku Eti untuk membeli barang di Bodyshop di LeisureMall. Tapi sekali tidak ada rupanya Bodyshop disana, sengal kan. Dah la tak pernah ajak aku keluar malam. Sah buang tabiat dia ni.

Hari ini sangat memenatkan. Secara umumnya, aku hanya menapak dan menaiki transpot awam. Fuh, tu la rasa kurang 1kg. Menapak pagi-pagi buta kat KL hehehe

4 comments

  1. AZICO  

    1 Kg je?..... if 1 kg perday... mmmm buleh aie... bleh nye... amik la EL lg... confirm kurus nye..... keep up a good work...

  2. Radin Hairi  

    Hahaha, baek akan di-EL slalu. Leh kurus dengan jayanya wawawa

  3. missaussie  

    nasib aku x bet.
    konpem kalah ni.
    balik sini gain lg 2 kg.
    dem.

  4. Radin Hairi  

    hahaha, mmg patut ajak ko join aritu kan. rugi plak rasa :P

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!