Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Trinity: Wazzup with new hairdo Neo?
Neo: Hey, it's cooler than The Twins style...see this beard?
Morpheous: I smells something (Muke berkerut maintain bau)

Terus terang aku minat dua-dua franchise cite ni, just semalam ade sesaorang membuat statement yang penuh keyakinan iaitu "Ingat, The Matrix tu (heronye) Johny Depp ok." Ia merupakan satu usaha menyedarkan aku bahawa perot aku tak setanding ngan Keanu Reeve sebenarnya tetapi tersalah langkah. Apekan daye kan, keluar la post begini hehehe

Anyway, die ni selalu membuatkan aku tersenyum. Hebat ngan gaye-gaye sakai dan suke main tipunya. Thanks for the 1st year :)

1 comments

  1. Dark @ng3L  

    Cilaplaaaaaaa........

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!