Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Aku banyak gamba tp tak masukkan blog. Kali ni aku cuba masukkan ape yang tertunggak. Berikut adalah shot-shot dalam bulan Januari '09. Maaf gamba tak lawa cam blog Arkhaios yang ade DSLR.

Pisang dan donut hijaunya. Shot ni ari Jumaat, makan di Alamanda.

Diambil tika nak ke Kopitiam Cheras. CCTV sedang dipasang? dijalankan? hahaha

Hobi feveret budak SII

Pose mahal oleh artis handalan baru, Milla. Sayang camera bkn DSLR

Tayar pancit, salahkan Pak Radin

Beg percuma dapat mase beli Sunglasses Animal. Pemenang bertuah si CT

6 comments

  1. arkhaios  

    perlu ke ungkit DSLR.....

  2. Sufian Hadi  

    sedikit sebanyak kena sebut jugak...x smua org mampu memiliki barangan yg seperti DSLR, ER6N dan sebagainya

    bukan apa...takut2 blogger lain over expected

    renung2kn dah pejam2kn

  3. Radin Hairi  

    betul tu, takut orang lain hi-expectation kat blog aku ni...

    kene la inform. pejam skettt (>_<)

  4. miLLa  

    comel juge gambar aku.
    DSLR bukan penghalang utk menjadi comel.

    haAHAHAHAha.

  5. miLLa  
    This comment has been removed by the author.
  6. Dark @ng3L  

    slah tue mila..
    sepatutnye...kamera hp tidak menghalang kecomelan ko itu..

    wawawaw

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!