Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Pada suatu ketika dahulu, aku ada membuat teori yang berbunyi

"Lelaki boroi adalah contoh terbaek lelaki sejati"
Ternyata pendapat aku itu mendapat tentangan hebat terutamanya dari Kaum Hawa terdiri dari rakan taulan serta saudara mara. Namun begitu, ramai juga dari Kaum Adam kenalan aku bersetuju dan memberi sokongan padu pada kenyataan itu. Masa berlalu dan aku mendapat email dari Cik Mimi dan berbincanglah antara aku dan Badd mengenai email tersebut...
badd: ko dpt email mila?

Aku: jap2
lol

badd: hahahahahha
evil kan?!
wakakakakakakakakaka

Aku: wakakaka
agak la
dem
ramai gle
geli sial

badd: wahahaha
sape buat?

Aku: alasan tutup mate "menjaga air muke"
letak name bagai
macam sial
hahahaha

badd: wahahahahahah
bangsat

Aku: kakaka
geli ok
demit

badd: heahahahahahahahaha
tepat sangkaan kita
lelaki sejati perut boroi

Aku: hell yeah
Dari gambar diatas, dibuktikan lelaki ber-perot flat semuanya Gay.
Oh ya, tu bukan Yusnizam dan dicencored matanya kerana ingin
menjaga air muka; menurut Encik Hanafi bin Alias

19 comments

  1. Dark @ng3L  

    watevah

  2. miLLa  

    adekah perlu itu sebagai alasan?
    haha.
    dem.
    name penuh x boleh blah.
    haha.

  3. zatix  

    hahah..gile

  4. RhyZe  

    dusta smata2... ada je laki badan fit tp x gay.. wek!

  5. Anonymous  

    LOL! aku tak boroi, tapi big boned hahaha

  6. arkhaios  

    wahahahahahaha..aku cutting model..tapi aku x gay..

    WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  7. RhyZe  
    This comment has been removed by the author.
  8. Natata  

    hahahha ... trend for next year ... cr lelaki boroi ... tak boroi tak cool ... hahahha sengal la weih

  9. RhyZe  

    wahai cik abang arkhaios...

    cutting model? tang mane tu? pinggang?

    model taun 2020 ek...

    wennngggg....

  10. RhyZe  

    *taun 2020 ciri2 model: pinggang kene selebar pelampung.. hehehe...

  11. Radin Hairi  

    gaya terkini, menjadi rebutan wanita ok hehehe

  12. pusakputih  

    mengapakah ini terjadi?

  13. AZICO  

    Nampak sgt aku bukan gay.... hohohoho

  14. Dark @ng3L  

    encik yang kate die badan cutting model tue kan...nnt aku mintak kat bopreng aku gambo ko yang kating model tue...

    tak salah aku gambo tue ko berbaju melayu dan bersampin..menangkap gambar bersame empat jejake di atas tangge dewan kuliah jika tak salah..

    hhmmm....time tuelah kot ye...pernah dengar "hidup perlu diteruskan"?

    wakakakak

  15. arkhaios  

    hahaha..cepat sggh ayat2 jeles kunjung tiba..

    abang tarak hal..wakakakakakakakaka

    janji cutting model...fuhhhyooooooo..

  16. faradanny  

    yekah lelaki perut berketak tu gay? bagaimane pule dgn lelaki berkaca mata? gay jugak kah? .....hm... kalo boroi tu ade wang ringgit kt dalam, adelah bgs. tp kalo takat boroi tu ade lemak yg lebih, baik jadi gay kot ...ahahahhahahah

    (^-^)v

  17. gary  

    seorang disco dancer yg ber-cutting model...pergh!!

    jeles*

  18. Dark @ng3L  

    badd disco dancer...?
    lutut longgar leh jadik disco dancer kah?

  19. arkhaios  

    wakakakakaka..gary..
    gary the gay magnet..long time no see..

    wakakakakakaka..jangan jeles bro.. at least ur getting all the action..xkisah laa gay ke tak..wakakakakakakakaka.

    ops..

    btw..xdulik laa aku disco dancer ke tak..yg penting..aku cutting model...n aku bukan gay..

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!