Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


5 tabiat buruk anda time sekolah

1. Saya skema bak kate Tym. Saya takde tabiat buruk, yeah rite
2. Suka mengepau keropok Rahman bersama rakan mengepau iaitu encik Kamarul Hafizi
3. Suka power nap ketika kelas Kemahiran Hidup
4. Memberi nama-nama untuk cikgu yang kurang menyenangkan hidup seperti Pak Uda, Burung kakak tua dan pelbagai lagi
5. Saya sangat suka menyambut hari lahir rakan-rakan...heh

3 favourite subjek anda. Kenapa?

1. Kemahiran Hidup, sila rujuk fact diatas untuk sebab
2. Sejarah sebab aku tak PENAH lulus kecuali time SPM iaitu mendapat A1 dengan jayanya
3. Math dan add maths sebab senang muahahaha

3 subjek yang anda tidak suka. Kenapa?

*Aku rasa aku takde pulak tak suke subjek, cuma tak suka akan cikgu mengajarnya. Oleh yang demikian aku tukar soklan kepada: 3 subjek anda tidak suka hadir

1. Add Maths sebab Pak Uda
2. Kimia sebab Burung kakak tua
3. Fizik sebab memang tak akan paham. Cikgu tu baik tapi ngajar dengan membaca buku rujukan

Menarik pada kamu..?
Melihat awek-awek bersokan...ngahahahaha

Kamu paling suka?
Main

Anda tidak boleh hidup tanpa?
Oksigen <- jawapan skema

Setiap malam sebelum tidur, siapa yang anda hubungi?
encik badd, kawan sejatiku...wahahahahahaha

Dengan menyiapkan tag ini (yang di-tag dua kali), aku mengetag manusia-manusia malang dibawah
• Zam (Ko dah utang aku 2 tag hehehe)
• badd (Kawan sejatiku)
• Sab (Suke membuli ko)
• Eti (Walaupon ko xde blog, ko post la kt mana-mana)
• Bajan (Manusia jarang online)
• Emi (Walaupon tanpa NTLDR)

15 comments

  1. Dark @ng3L  

    interesting answer:

    • Menarik pada kamu..?
    Melihat awek-awek bersokan...ngahahahaha
    - patutler dh beso jadik gini..skolah2 dh gatal

    • Setiap malam sebelum tidur, siapa yang anda hubungi?
    encik badd, kawan sejatiku...wahahahahahaha
    - seronok gayut ngan encik badd ye..?

  2. Radin Hairi  

    a'ah, naseb la tengok awek-awek. cube kalau tengok pakwe-pakwe, sah ko maseh berstatus single skang ni

    seronok la gak gayut ngan encik badd wakakaka

  3. Dark @ng3L  

    wah..keyakinan erk kalo ko nengok pakwe-pakwe aku MASEH single..?

    sure or not....

    wakakakakka


    seronok ye gayut ngan encik badd..? leh aa pau die ciskek...wakakakaka

  4. Radin Hairi  

    sure sgt...wahahaha

    a'ah, jom la same-same gi ipoh makan chiskek wawawa

  5. Unknown  

    5 tabiat buruk anda time sekolah

    1. masa sekolah rendah...malas giler basuh kasot...time malas dewa...kapur jek...
    2. sek menengah, jadik librarian sbb bleh pakai kasut itam...tak yah basuh sethn pun org tatau...
    3. benci subjek kemahiran hidup walau cikgunye best...sbb selama aku tak blaja kemahiran hidup...hidup gak aku...
    4. di mrsm...suke tdo dlm kelas...tak paham nape...malas giler nak g subuh kat surau...lagi suka subuh kat bilik...selalu kene hambat dengan pak hassan...ngeheheee
    5. suker menyuruk di belakang tiang2 besau bila dengar suara pak hassan....malas g riadah...suka riadah dlm bilik...

    3 favourite subjek anda. Kenapa?

    1. add math...tatau la nape tapi...suker jek...tapi cikgunye huh....garanggg tapi ngajar mantapppp...homework giler2 byk smpai kene denda lari kat pdg yg rumput takat lutut...gatal2 kene kemuncup..

    2. math...sbb aku nih mmg suke math la...cikgu lak best2...pastu tak memerlukan daya pemikiran yg tinggi nak dpt A..dulu la kan heheh

    3. subjek agama islam...hmm...mostly perkara fardhu ain, sume blaja sendri...bila tak paham...baru rujuk mak ayah...cigu...so dah terbiasa sendri menyebabkan aku suka subjek ni...tapi kdg2 tdo gak dlm class...kat mrsm la mana lagi ahahah

    3 subjek yang anda tidak suka. Kenapa?

    1. Biologi...sbb aku nak pengsan bila tgk darah ngan bedah katak...sian katak tuh...
    2. Kimia sebab tak suke la hapal2 nih...menci laa...tgk jadual berkala pun adehhh megren..
    3. sejarah...aku suka baca sejarah tapi tak suka examnye...

    nak tambah satu lagi....huwaaaaaaaaa aku tak suk aactuarial math/modelling huwaaa susahhhhhhhh....nnt dah paham...aku suka la :p

    Menarik pada kamu..?
    Melihat org lelaki pakai kain pelekat...dr kecik lagi kih3...comey kan?

    Kamu paling suka?
    mendengar cerita...especially dr org yg aku suka...yg aku sayang...kalo diberi pilihan baca buku atau org tu cerita isi buku tu...aku nak org tu cerita...

    Anda tidak boleh hidup tanpa?
    oksigen pun ye...aku tak leh hidup tanpa spek dan contact lense ku jue...camno nak jalan...buta ni...nnt balik nak buat laser treatment la :p

    Setiap malam sebelum tidur, siapa yang anda hubungi?
    skang ni...takde sape huhuhu jauh benor...tapi most of the time...akan ym dgn akak aku...kak anis..or abg aku..abg zakir..smtime with friends,dayah,epol,kb,etc etc..tatau la kot pasni aku ada sesape nak docintact malam2 kan ngihihihiii

  6. Unknown  

    nnt aku buat la blog...tapi mendenye aku nak citer...aku bukan reti nak luah perasaan...nyampeh...kang korg sume buli aku hehehe malu den...

  7. Radin Hairi  

    pemalas upenye ko ni eti wawawa

    hoh, sape-sape nak ngurat ko kene la pakai kain pelikat ek?

    ape-ape la fetish ko ni eti wakakaka

  8. Dark @ng3L  

    ko nie seronok ye ckp pasal fetish orang..

    fetish ko..?

    wawawawaaw

  9. barjaughn  

    memang best tengok awek bersukan.... pakai baju colour putih lak tu.... memang best....

  10. barjaughn  

    weih... dah siap.... ushala blog aku... chiao babe...

  11. RhyZe  

    aie suka main...

    main ape beb??

    main ngan ape?

    ke main ngan sape??

    ngeh~~

  12. Radin Hairi  

    aie suke main semua~

    wahahaha

  13. Anonymous  

    mcm harem, nanti aku buat ahhh :P

    tp mcmmana ko tak pernah lulus sejarah bleh dpt a1 masa spm?

    TIRUUUUUUUUUUUUUUUUU HAHAHA!!!

  14. Radin Hairi  

    hahaha...takde la...

    aku target la soklan masuk

    wawawa

  15. Anonymous  

    ceh, target la sangaaat hahaha! dah aku dah jawab

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!