Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Berbuka bersama kurma

Ya, kami sekumpulan rakan yang suka makan. Makan adalah segalanya. Makan itu nikmat dunia. Dalam pasukan kami, semuanya mejoriti tembam-tembam dan bulat-bulat macam buah tembikai walaupon ade yang tak begitu kerana gigih menjage badan katanya. Huahaha, aku x sabar ahli dari down under untuk kembali ke kota Lumpur ini. Tak dilupakan seorang lagi yang duduk di TTDI tu. Tapi pikir-pikir balik, budak-budak KMPP dan UITM menyuruh aku organize majlis berbuke. Nanti la aku pikir-pikirkan masa dan tempat. Tahun ni aku sibuk sedikit. Kalau tak dapat, aku wat open house hehehe.

Teringat kampung halaman di Tg Rambutan, eh silap Ipoh.

Sengih sokmo depan camera

Okeh, enuff merepek. Post kali ni berkisah berbuka di KLCC bersama si teruja dan dara. Semua kerana sempena hari lahir aku (ye, tak abeh-abeh sambut sebenarnya lg. Hari ni pon aku still dapat wish hepi birthday. Walaupon lambat, aku still appreciate coz korang ingat. Thanks again) dan kami ingin melantak tengkolok kami di Chillis. Tapi malang sekali pabila tiba di restoran berkenaan, line dah pun panjang. Tengok kat dalam, majoriti yang duduk tengah order pun nampak sangat order untuk berbuka. Seseorang tuh muke dah terkemut-kemut kuciwa sebab die dah pesan gih awal. wawawa, memang salah aku malas nak gih awal.

Ditemani air soya bandung selasih yang menyegarkan

Namun begitu, setelah berbincang-bincang kami pon menuju ke tempat makan lain iaitu Dome. Masing-masing order; Fish & chips, The Lot burger & Beef pie. Sesungguhnya kami kenyang dan ada yang tak abeh pon. Memang layan makan depan waterfront KLCC sambil melihat anak muda berkeliaran sana sini sambil kusyuk bergambar menggunakan mainan LSDR (Yes, i know it's not the right spelling) mereke. Mekasih kepada penaja majlis, jasamu dikenang ;P

Fish & Chips yang paling last sampai. Pemakan dah
kurang senang sebab waktu berbuka dah tiba

The Lot Burger. Penulis rakus nak makan
sampai lupa nak ambil gambar dahulu.

Ni sorang lagi rakus makan, tak sempat penulis nak
ambil gambar dah dirasmikan dulu. Lihatlah betapa rakus
hingga tinggal beberapa ketul sayuran yang tinggal

4 comments

  1. Dark @ng3L  

    degil...sape suh takmo dgr ckp...
    malas aku nk layan..

    bluueeekkk

  2. Radin Hairi  

    huhuhu

  3. RhyZe  

    hukhuk... chedap...

  4. Radin Hairi  

    nanti kite makan cheesekek same-same ye along hehehe

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!