Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Mengadap website Acer yang lembab

Gambar diatas menggunakan webcam laptop Emi yang baru. Clear jugak, ini membuatkan sedikit sebanyak ter-poison dalam membeli satu. Damn it huhuhu Yang sakit hati nak setup ialah proses memuat turun driver dari website Acer. Lembab yang menggugat kesabaran dan iman. 13 driver mengambil masa lebih kurang 6 jam. Yes, it's true. Aku tak mandi dalam gambar diatas wawawa

Sarapan pagi aku. Roti, olive butter, blueberry jam dan roti.

Dalam pukul 1 lebih aku dah bersiap-siap untuk ke konsert Pesta Malam Indonesia. Yes, aku pegi konsert Indon. Ganjel kan wawawa Ade gambar, nanti aku upload. Hari ni sebok lagi sebab nak ke kenduri Ain dan Ina. Naseb baek la dua-dua kat Putrajaya

5 comments

  1. irdhi_hayati  

    ko makan 4 kpg roti sekali harung??? huhuhu..
    satu lg kan nape tutup idung? busuk eh sbb x mandi lagi??
    hahahha
    :P

  2. Radin Hairi  

    ahahaha...a'a. hamis k

    ROFL

  3. arkhaios  

    tutup idong?
    itu posing biasa dia....

    image consultant kata, Branding kene maintain, maka, itulah image aie tatkala mengambil gambo..

    Mengekalkan ciri macho + misterius..

  4. Dark @ng3L  

    misterius kah die..?
    i wonder..

  5. missaussie  

    bau badan sendiri pun tatahan.
    lagi pulak kalau orang lain bau.
    ewwwww.

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!