Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Testing post blog menggunakan symbian s60 version 3

17 comments

  1. Dark @ng3L  

    kerek fiiiiiiineeeeeeeeeeeeeeeeee...............

    wat evah!

  2. a.k.k.e.m.a  

    tak suke kau~

  3. Radin Hairi  

    ngehhh~

  4. Dark @ng3L  

    atun...ade org kerek kan ngan menan baru..? ko pinjam menan die pehtu ko kasik kat aku...boleehh..?

    kite gilir2 aa...
    mau?

  5. a.k.k.e.m.a  

    ha ah. mentang2 shining2 lg.

    ko la curik. bukan ko selalu berada disamping die? muehehhehe. larik~~

  6. arkhaios  

    eleh dila..mama tuh xde hp..sape gak yang cemas? sape gak yang xkeruan? aku laaaaaa kan??

  7. Dark @ng3L  

    cemas kah aku? xkeruan kah aku..?
    knape aku perlu cemas..perlu ke..

    oppss....

  8. arkhaios  

    tatau laaa plak..kan? ko xcemas ek..ok laa ok..aku yang berkata begini...



    I miss the morning msg..dem

  9. Dark @ng3L  

    mangkuk tingkat

  10. Radin Hairi  

    ape la korang merepek ni...
    belalu pergi~

  11. Dark @ng3L  

    banyak cantek ko berlalu pergi...
    meh sini meh...

    tolong aku jawabkan sume memende alah nie...

    ewah ewah...ko nengok kwn ko nie badd..

  12. Radin Hairi  

    err..apekah? soklan ape? kene wat press conference ke nak menjawab siri soklan-soklan tersebut? kalau tak, nak berlalu pergi nih wawawa

  13. Unknown  

    tompang lalooo...
    testing testing 1..2...3..

    aie sengaLLLL

  14. Radin Hairi  

    eti lg sengal~

    wawawa :P

  15. Sabby  

    wahwah..kelihatan ada drama disini..badd..aku mcm pernah jumpa ayat itu..tapi dimana ya..ahaks!!

    I miss the morning msg..dem

    terus si dia beli HP baru...adoi...

    kesengalan mereka terserlah..

  16. arkhaios  

    haaaaa..akhirnya ada juga org yg pernah menemukan kata2 itu..

    pastinya bicara itu terkesan disanubari, lantas hadirnya henpon baru menemani malam dan dinihari..

    wah wah..syahdu sekali..bagaikan asyik dibuai mimpi..

    terima kasih Sab..mmbuktikan aku tidak berkata kosong..

    so sweet...

  17. Radin Hairi  

    yelah tu, aku malas mau berdebat. i'll let this slipped this time.

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!