Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Semangkok untuk hari ini dan masa depan Hohoho

Semangkuk nasi bersama tv, mengungkai pagi dinihari. Rhyme la plak. Makan semangkuk nasi goreng cine sambil layan Beijing Olympics '08 sesungguhnya masyuk. Ketika orang-orang didalam kaca ajaib itu teruk mengeluarkan keringat untuk memenangi sekaling hadiah, kau sebok mengumpul lemak. The irony. Kesian pulak Emi tak dapat makan bubur durian. Sedap tau. Evilnye abang kau ni heh.

Sementar di tengahari nanti, aku akan pergi ke majlis perkahwinan Ali yang aku kenal ketika di UITM. Sab dan Bean pon ade. Lame sungguh tak jumpe Bean, rindu aku kesengalan si keldai itu.

Nyet-nyet, gonggok tumpang lalu~

*Nota kaki: Bean dahulu dikenali sebagai Keldai. Aloy pula seekor Babi, Epi ialah Buaya dan aku pulak Gonggok. Watehel, kelakar siot hehehe. Oh, I miss these guys and those days.

6 comments

  1. Sabby  

    wahwah...ulat gonggok...heheh...teringat zaman2 dulu...:P..rindu kat bean jua..tapi apakan daya..sudah ada awek..aku segan smlm..demm...x dpt nk melepaskan rinduku...

  2. Dark @ng3L  

    chomel la ko nie sab
    cop nk tanye tuan punye blog..

    die mkn byk tue jerk ke..?
    sikitnye...r u sure...?
    hhmmmm

    *nyorok bawah meja sebelum kene tapik

  3. Radin Hairi  

    a'ah, tuan punya blog ngah diet(kununnye) sbb tanak jadi cam sesetengah yang memakai baju lalu ternampak perot...opss...

    *lariiii~

  4. Dark @ng3L  

    men kasar nampak..jika diukur panjang perut kehadapan...

    meh kite lawan nk...
    sape lebih kehadapan perlu memegang title ikan buntal sepanjang zaman..

    bleh?

  5. RhyZe  

    alalala tomeynyer bergurau senda pasangan sejoli neh.. sronot2...

  6. irdhi_hayati  

    hahaha..apa cite epi ek? dh ada anak ke dia? haih lama x panggil ko gonggok kah5

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!