Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Perasaan aku terhadap Zam. Credits to DivineError

zam: kat ofis ka
Radin: yup
zam: tak nampak pun ko
Radin: ade je ni
zam: mai sat pc aku
spark takleh on ni

Seketika kemudian aku melangkah ke tempat Zam dari kubikel aku dan mendapati PC beliau tak on pon sebenarnya. Aku pon melangkah kembali ke lokasi asal.

Radin: @#$% la ko
tak dtg
wat penat aku jln
zam: LOL
takpe exercise sket
tummy trim
Radin: ooo
wat klaka
zam: tengs

*Hiburan dalam hidup. Rakan dan keluargaku, kalian tak pernah membosankan aku. Thanks hehehe :D

2 comments

  1. Anonymous  

    LOL aku baru nak post pasal ni tapi ko dah tulis dulu! aku copy paste je la eh? hahaha jgn mare, nanti kene jual

  2. Radin Hairi  

    hehe, sila-sila. Kejadian sengal sebegini harus menjadi tauladan ROFL

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!