Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


1 minit yang lalu, ape anda buat?
• Tgk berita sukan. Bola bola bola

1 hari yang lalu, apa anda buat?
• Kerja, lepak McD ngan Secret Resipe, melayan Sab tension, lepak ngan Emi

1 hari lagi, ape anda akan buat?
• Tak pasti, takde plan lagi

1 orang yang terakhir menelefon kamu?
• Sab, sebok nak tau pasal Numerology

1 makanan yang baru dibeli?
• Hashbrown untuk dimasak sarapan esok pagi

1 barang yang baru hilang?
• Takde kot. Duit terbang hilang wat tinted kerete aci untuk kire tak?

1 cerita yang baru ditonton?
• Ironman. Kungfu Panda takde orang nak tengok dengan aku, semua berdeting je. dem dem dem

1 hal yang terakhir digosipkan?
• Perlu ke gosip-gosip ni

1 kata yang ingin diluahkan..?
• Lantak ko lah

1 buku yang sudah dibaca?
• Takde yang habis lagi baru-baru ni, buku Atun je la yang nak habis

1 penyakit yang sering datang?
• Batuk

1 keinginan?
• Kasik komentar sensasi skettt...nak kawen wawawa

Dengan ini saya tag makhluk-makhluk yang aku lihat sesuai:

Pemasak Angel Hair
Budak suke karaoke depan pc
Mamak wat pasembor
Tengok Panda tak ajak
Metal Madness
Takmo jd ketua
Akak mude

Jemput-jemput, jangan segan-segan ye

5 comments

  1. Sabby  

    Cipet la luuu...bile ko ckp aku di tag..terus aku tgk...tapi...sapekah aku??!!!

    Hurm...than..sekali teka..aku klik pada "takmo jadik ketua" ceh....sib baik betul....

    sebab..."budak suke karaoke depan pc" pun..mcm kena ngan aku..ahaks!!

    okok..aku wat nnti jap..

  2. AZICO  

    Well you know me... hahahaha

    1 keinginan?
    • Kasik komentar sensasi skettt...nak kawen wawawa

    sape calon2 nye?

  3. Radin Hairi  

    heh, calon-calonnya ialah (drum roll)

    • jessica alba
    • scarlet johanson
    • elisha cuthbert

    ahh...byk la calon. aku pon terkontang kanting xde calon ni. meh carikkan aku satu zic :P

  4. irdhi_hayati  

    cepat cr calon aie sebelum stock2 baju baby ku kehabisan

  5. Radin Hairi  

    ye ye, aku carik cepat-cepat la ni. nanti anak aku leh pakai baju beli kat scotland hehehe :P

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!