Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Kunun-kunun cerita yang wat tribute kesah idup aku

1. Nama timang-timangan oleh orang tersayang?
• Don, Aie

Kunun aku yang selalu dimarahi guru
dan cube melarikan diri ngan cara paling mudah

2. Anda seorang yang?
• Praktikal

3. Insan teristimewa
• Orang-orang yang sayang aku

4. Makanan dan minuman kegemaran saya…
• Nasi goreng
• Teh ais


5. Favourite colour
• Blue. I'm blue dabedi dabeda, dabedi dabeda

6. Favourite song
• Banyak sangat, perlu ke list down? Ok la, to be fair aku list a few:


a) Masked Rider Black Theme song *Best k...kamennn ridaaa belackssss! Go Go Go!


b) NIN - The Perfect Drug *Lagu jiwang k, bes glak dgr kuat-kuat


c) Sudirman - Balik Kampung *Tipu la kalau korang x suke nyanyi lagu ni time balik kampung

7. Siapa yang selalu buat saya gelak?
• Ramai sangat manusia yang wat aku ketawa, malas ah nk list

Kunun aku stress diopis

8. Sikap yang buat anda stress
• Emo tak yang tidak ade logika akal

9. 3 benda yang selalu ada dalam handbag ke?
• Tak pakai handbag. Maka aku list down dlm poket la. wallet, N-gage dan Ipod.


11. Perkara paling lucu atau memalukan dalam hidup anda
• Jatuh ketika buat tarian kemenangan foosball, pastu kunun-kunun wat tarian MC Hammer (ikut alasan diella) hahahaha

12. Tag 6 orang rakan2 ku
Pemakan kek berjaya
Orang pergi bercuti
Budak lawa untuk satu hari
Orang demam redah hujan
Orang yang nak ngurat aborigin australia
Ex-drama queen

4 comments

  1. AZICO  

    • Orang demam redah hujan

    skali click dah agak aku nye...

    hahahahahah

  2. Radin Hairi  

    Hahaha, bijak-bijak :P

  3. Bulat  

    ooo..org yg nak ngurat aborigin australia ehh..heri dgn badd same jeeee!benci.

  4. Radin Hairi  

    hihik~ ok la tu, macho-macho kan org sana :P

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!