Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Tadi dapat muffin dari Iza. Memang la menjadi kesukaan, sebab ianya Blueberry muffin. Sedap pulak tu. W00t W00t!!! I'm really just a sucker when it's related to Blueberries. Damn.

Satu lagi, aku suke Blueberry smoothies. Mari aku kongsi cara membuatnya

Bahan-bahan:

1/2 cawan Blueberry
1/2 cawan Raspberry atau Strawberry (Aku prefer Raspberry)
1/2 atau sebuah Pisang
1/2 cawan yogurt (Terpulang nak original or berperisa)
1/2 cawan ais

Blend je semua buah-buah tu serentak. Bile dah mesra semua bahan-bahan tu. Masukkan ais, blend ikut bagaimana hati suke. Aku suka ais kasar-kasar, br feel gigit-gigit ais. Senang je kan wat smoothies ni. Bagi sesiapa yang nak tidur yang lena, boleh wat smoothies susu campur dengan sedikit pisang. Menurut rancangan sains yang aku tengok tak lama dulu, campuran kemikal dalam susu dan pisang membuatkan otak manusia lebih mudah untuk berehat. Selamat mencuba! (Remember that to use only a little bit of banana)

2 comments

  1. Bulat  

    wahhh..menarik! heri pandai buat smoothies.naakkkkk!

  2. Radin Hairi  

    Hahaha, wat laaaa. Kan dah bagi recipe tuuuu :P

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!