Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Semalam Along telah tiba di bandaraya KL untuk projeknya dan kemudian dia akan berangkat ke Penang dan Bota untuk "Trip Kenduri Kahwin di Utara" bersama-sama empat lagi sahabat handaiku. Macam menarik bukan? Tapi aku sendiri tak pasti samada aku begitu hebat untuk memandu seharian ke destinasi-destinasi tersebut. Apakan daya, semua penumpang nak balik hari. Semalam Along mengajak untuk berjumpa tapi aku terpaksa menolak kerana aku sendiri tak pasti aku akan pulang pada pukul brapa. Tidak mengapa, Badd boleh meneman Along. Kesengalan dia sama sahaja dengan aku or mungkin tidak heh

Malam semalam aku memulangkan kamera DSLR abang ipar Iza. Lama juga ditanganku, seronok tinkering the options selepas dibriefing oleh Hers sedikit sebanyak mengenai DSLR. Terima kasih kerana sudi turunkan ilmu pada aku. Semalam dinner, aku menjamah sirloin steak yang aku rasa sirloin terliat dimuka bumi. Hati kecewa, harapkan daging yang enak semalam. Iza makan masak asam pedas, as usual memang terasa pedas tapi lidah dia kebal. Selepas makan, testing kamera dekat area Putrajaya dan pulang.

Hari ini, malam nanti makan-makan lagi. Kalah la betting aku kalau terus begini.

8 comments

  1. arkhaios  

    Kalah la betting aku kalau terus begini...

    ~tepat sekali..wow..xsabar nak ketuk abis-abisan nihh..hikhikhik..

  2. Dark @ng3L  

    wawawaw..gie makan sirloin steak tak ajak kitorang..
    huhuhuhuh

  3. Radin Hairi  

    Badd: wow, keyakinan tinggi la abang Badd. Tau la Along cakap Aie je yg gumuk, tp ko ku...er...tak hihihik

    Anak Ayam: Ingat korang tanak...sbb Badd bidd bodd pon bz malam tu *uhuk uhuk* dan kalau tak silap ko pon kat opis malam tu siapkan kije? <- aku lupa dan lost track of time

  4. RhyZe  

    huuhu... korang ni kan... makan laa banyak2 lagi.... las2 korang kene blanjer guwe makan kat..... hehehehehe....

  5. Radin Hairi  

    eh eh, sempat lak die selit kt sini. nak dibelanja mintak la abang ipoh mali tu, sure die berbesar hati hihihi

  6. RhyZe  

    tapi... thanx to aie... sbb memandu dengan berhemah n bawa kami slamat ke umah masing2... so sweet.. touching habes... hehehehe....

  7. RhyZe  

    eh... abg encem ade kat sini rupenyer... amacam... nak ikut puasa esok?? jom!!

  8. Radin Hairi  

    erk, tak kot. mau titon dh along. nite~

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!