Infatuated Sound

Kerana aku suka bunyian


Semalam aku makan malam bersama Fina, Along & Badd. Kami makan di Restoran Encik Tony Roma's (Zamster merupakan salah satu faktor makan disitu, saiko perihal makan memang serah kat dia). Suasana di restoran tu boleh dikira selesa tapi pada pendapat Badd ia agak gelap, aku bersetuju dengannya. Pelayan kami malam itu namanya Oggy (and the cockroaches; aku sangat teringat siri kartun itu bila mengetahui namanya) dan obviously dia terpaksa melayan kerenah Badd yang suka menguji kesabaran manusia-manusia yang berinteraksi dengannya.

Seperti dijangka, aku dan Badd telah memilih ribs untuk hidangan utama. Aku amat suka apabila Oggy letak sos di meja, tentulah aku akan mix-and-match. Memang mantap, sos smokey dan hot paling menarik antara empat sos yang disediakan. Bagi tetamu-tetamu wanita pula, Along order grilled Salmon bersama side order nasi dan coleslaw manakala Fina grilled chicken bersama fries dan jacket potato. Side dishes disini, pada pendapat aku biase-biase je.

Malam tadi, sembang sampai pukul 11 rasanya. Lepak melihat orang-orang berlatih ice skating dan kemudian aku pon menghantar masing-masing ke rumah. Malam yang kenyang dan lihat orang berterbangan

18 comments

  1. Bulat  

    aah..kenyang2.time kasehhhhh!

  2. Radin Hairi  

    oho..sama-sama. elok la tu kenyang :D

  3. nana  

    nak ckp, 'wahh tak ajakk!' tapi seb bek paham. tptp opsi dah terckp. err.

  4. Radin Hairi  

    huhu, naseb baek phm...nanti kite kuar same ek lain kali :P

  5. Bulat  

    hahahaha....haa..ape opsi2? hahaha

  6. arkhaios  

    mana nak cari aaaa gambo yg bebudak tuh amik?? aku teringin nak tgk..lalalalalalala..

  7. arkhaios  

    Malam yang kenyang dan lihat orang berterbangan


    apsal aku xnampak..fine..tgk sorg2 sekarang.........

  8. Bulat  

    nak gak tgk gamba tuuuu.hahaha.mister wiki wiki.hahahahha

  9. Dark @ng3L  

    lepas mkn trus melekat lirik lagu ke weh...

    aku pown nk mkn ribs gaks ler cani...leh nyanyi lagu..allalalallala

  10. Radin Hairi  

    Tu la, rugi tau x nampak. Masa orang-orang tu bertebangan, tiba-tiba...

    Kuar soundtrack lagu Westlife "I'm flying without wings~"

    lalalala~

  11. arkhaios  

    ekeleh..xlayan aa westlife..aku jiwa rock ok..atleast defgabc terbang ok..

  12. Dark @ng3L  

    ala2 cam gini erk..

    "And that's the joy you bring
    I'm flying without wings "

    wah...rase seperti pari pari plak aku rase..

  13. Dark @ng3L  

    eh..sape plak yg nyampuk pasal westlife tue..

  14. arkhaios  

    aku ganas.sudah.

  15. Bulat  

    tapiiii..bukan ke ade org tu bergadoh besar-besaran pasal kaset Westlife ke??ishhh..Ganaaazzzzzz gado pasal kaset westlifeeee.HAHAHAHAHHAHA

  16. Anonymous  

    "Give a man a fish; you have fed him for today. Teach a man to fish; and you have fed him for a lifetime."

    aku nak tuka

    "Give Heri a rib, you've fed him for a day, recommend Heri to Tony Roma's, he's stuffed for a lifetime."

  17. RhyZe  

    thanx smua... mmg fun dat nite.. mcm2 citer korang korek kan.. hehehe.. tapi pasal hantu lilin tu... nak gak tgk ape hasilnyer.. huhuhu... flying wifout wings... hmm... tu diakui kesahihan citernyer... ganas laa kunun.... wekekekekeke...

  18. arkhaios  

    wahwahwah..ganasss ok...hantu lilin? hahahahahaahha.. flying without wings?? hahahahaha..sengal..memang TAK laaaaa...

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)
Radin Hairi juga selalu lepak di klik! klik!